Make-Up Organizer

Selalunya gegirl punya barang ni penjagaan wajah ni sangat la banyak. Kadang tu bersepah letak atas meja. Baru je susun, bila nak pakai dah berterabur balik. I jenis yang nak kemas je setiap masa, bila nak kena ulang kali kemas meja solek tu rasa leceh juga tambah lagi duduk kolej mana ada meja mekap, susah sangat nak uruskan, I beli je basket comel bawah ni..jimat pun jimat walaupun tak nampak mewah sangat asalkan barang-barang I tersusun sudah, tak ada la lipstick jatuh tergolek-golek dekat bawah katil..hahaha...


Okeh, ini je yang I pakai..Sangat la praktikal dan senang dibawa kemana sahaja..ahaks...

2 comments:

  1. sy punya brg bersepah2.. tp ada jugak bakul comel camni utk letak brg2..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bakul comel je mampu...nak beli set organizer mewah tu tungga kaya sikit..haha

      Delete