Where to Stay? : Rompin Beach Resort

Oh, rupa-rupanya ada resort dekat Rompin ni. Sangat jarang datang selatan Pahang jadi tak tahu pun ada tempat menarik di situ. Menarik ke?ahaha...Boleh la untuk buat hari keluarga, berkelah dan mandi pantai...Penginapan di Rompin Beach Resort. Rumah chalet yang sangat besar macam gambar di bawah ni. 4 bilik boleh muat 5 buah keluarga. Katil pun besar cuma waktu malam rasa seram sikit la kawasan chalet ni..hehe..Chalet ni pun terletak berhadapan dengan pantai dan terdapat sebuah kolam renang khas untuk dewasa dan kanak-kanak. Ya, siap ada gelongsor lagi bagi mak budak yang nak main air..haha..




Selain mandi pantai dan kolam renang, ni la aktiviti kami..bakar-membakar ayam, sotong, ikan...Malam-malam pergi bergosip dekat bilik sebelah sambil buka cerita seram..heee..Setiap bilik ada pakej sarapan pagi yang boleh tahan sedap menu dia. Hope tahun ni ada la hari keluarga yang lagi meriah..hehe..

6 comments:

  1. cantik jugak kan.. boleh pegi nih kalo dtg rompin kan..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kena pergi sebab tempat ni memang cantik..hehe

      Delete
  2. part paling last tu best. Bakar ayam sotong. Sedapnyaa releks2 dapat bbq hehee

    ReplyDelete
  3. Macam menarik aje tempat ni.
    Selalunya singgah kat Seri Malaysia Rompin aje

    ReplyDelete
    Replies
    1. Memang best dekat sini...baru datang sekali je..

      Delete