Where to Stay? : Tiara Labuan Hotel

Meh nak kongsi satu tempat penginapan di Pulau Labuan. Hotel ni terletak di Jalan Tanjung Batu. Konsep dia ala-ala chalet tapi besar dan penuh dengan pemandangan hijau. Cantik sangat! I sempat ambil gambar bilik je, lupa nak ambil gambar pemandangan dari luar. Lagi pun masa I pergi ni zaman handphone tekan-tekan. No android. Kamera pun tak canggih...asal ado...but worth to stay di Tiara Labuan Hotel. Check it out...










7 comments:

  1. Terbaca ni tiba2 terimbau kenangan masa pergi labuan~ T_T

    ReplyDelete
  2. wawahhh.. labuan ni selalu org mai borong coklat kn?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Memang ada zon bebas cukai tapi tak pernah dengar lagi orang datang Labuan sebab nak borong coklat..hehe..selalunya tempat yang famous dengan coklat macam pulau langkawi..hehe

      Delete
  3. Salam singgah dan follow :)

    http://www.akuseorangtraveler.com

    ReplyDelete
  4. GV teringin nak ke labuan one day nanti. Cantik tempat ni kan kak. GV follow blog akak ya. GV # 20.

    ReplyDelete